VOMAG OMNIBUS 7 OR 660. Збірна модель німецького автобуса.1/72 RODEN 729
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.Довжина моделі: 116 мм
До комплекту набору входить:
6 рамок із деталями
декаль (наклейка)
схема для фарбування моделі
докладна інструкція російською та англійською мовами
Німецький виробник автомобілів Vogtlandische Maschinenfabric AG (VOMAG) був заснований на рубежі XIX і XX століть, коли все більша кількість різних машинобудівних заводів і підприємств звернули увагу на виробництво нових «самохідних візків». Упродовж наступних 10 років VOMAG побудував кілька успішних вантажівок, а з початку Першої світової війни отримав чималі замовлення від військових на постачання тритонних вантажівок для армії. Однак із закінченням Першої світової війни та згубними наслідками статей мирного договору, що стосуються капітуляції Німеччини, VOMAG, як і багато інших підприємства під військовим керівництвом, більше не міг виробляти військову техніку. Після звільнення більшості робітників 1918 року VOMAG була перереєстрована як VOMAG Lastkraftwagen GmBH Munchen. Напрямок нової компанії стало виробництво міського транспорту для пасажирів: насамперед омнібусів (автобусів), тролейбусів. Вже до третього десятиріччя VOMAG швидко стала однією з провідних компаній у своїй галузі, і її продукція використовувалася не тільки в Німеччині, але також експортувалася в кілька країн Європи та навіть уудлище.
Наприкінці 1920-х VOMAG побудував величезний за тими днями автобус на триосному шасі загальною довжиною понад 6 метрів. Його двигун потужністю 150 кінських сил дав змогу автобусу розвивати швидкість до 55 км на годину, а подорожнімісність — 60 осіб.
1935 року після низки модернізацій з'явився автобус VOMAG 7 OR 660 з новим оригінальним обтічним кузовом і ще потужнішим двигуном потужністю 160 л.с. Після приходу до влади Гітлера в умовах блискавичної мілітарізації виробництва підприємство стало отримувати нові та нові замовлення на виробництво автомобілів подвійного призначення. Автобуси VOMAG будувалися не тільки для потреб муніципалітетів німецьких міст, але й на замовлення Deutsche Reichspost, німецької поштової служби, яка відразу після початку бойових дій була швидко об'єднана з військовим транспортом і службами доставки. Не дивно, що з початку війни багато «поштових» автобусів, зокрема автомобілі ВОМАГ, швидко стали використовуватися для перевезення війська з однієї ділянки фронту на іншій.
За період із 1935 до 1939 року VOMAG встиг випустити кілька тисяч різних типів автобусів, зокрема велика кількість важких триосних VOMAG 7 OR 660. Однак із початком Другої світової війни його виробництво було повністю переорієнтоване на будівництво напівтяжних артилерійських тягачів. І тільки після закінчення війни, коли промислове виробництво було зведене на ні через бомби союзників, можна було відновити VOMAG знову, хоча й на короткий період, повернувшись до виробництва цивільних автомобілів.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Roden |
Країна виробник | Україна |
Масштаб моделі | 1:72 |
Матеріал виготовлення | Пластик |
Стан | Новий |
Упаковка | Картонна коробка |
Користувальницькі характеристики | |
Тип | пластикова модель |
- Ціна: 684 ₴