OPEL BLITZBUS LUDEWIG AERO WWII. Збірна модель в масштабі 1/72. RODEN 728
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.OPEL BLITZBUS LUDEWIG AERO WWII. Збірна модель в масштабі 1/72. RODEN 728
Довжина моделі - 116 мм
У комплект набору входить:
7 рамок з деталями
декаль (наклейка)
схема для фарбування моделі
докладна інструкція на українській і англійській мовах
На початку 1930-х років Німеччина поступово оговталася від затяжної економічної депресії, викликаної наслідками Першої світової війни і бурхливих політичних подій 20-х років. Піднесення Адольфа Гітлера, який поставив перед собою мету відновлення політичної ролі і значення Німеччині, які вона мала до Великої війни, стало поштовхом для швидкого зростання в різних секторах промисловості, включаючи автомобільну промисловість. Однак Німеччина, хоча і батьківщина автомобіля як такого, дозволила іншим країнам взяти на себе лідерство в автомобільній промисловості в перші роки 20 століття; перш за все Франція та Англія, і ці країни стали законодавцями мод в розвитку автомобілів.
В середині 30-х років відомий дизайнер Фердинанд Порше запропонував Гітлеру концепцію «народного автомобіля». Він розробив невеликий автомобіль, що став згодом одним з класичних автомобілів автомобільної промисловості - VW Beetle. Елегантні контури цього автомобіля викликали справжній бум серед німецьких автомобільних дизайнерів. Автомобілі минулих років мали кузов різних і окремих форм, серед яких виділялися капот, задня частина кузова, багажник і т. Д. Тепер перевага була віддана конструкції ультрасучасних аеродинамічних форм, і незабаром ці нові функції набули широкого поширення не тільки. на автомобілях, але також на вантажівках, автобусах і навіть пасажирських поїздах.
У невеликій кузовний майстерні компанії Ludewig Brothers в німецькому місті Ессен вже кілька років встановлюються кузова власної розробки на шасі вантажівок від провідних німецьких автовиробників. У 30-ті роки минулого століття фірма Ludewig особливо тісно співпрацювала з концерном Opel. Після появи тритонного вантажівки Opel Blitz майстерня братів Людвіг розробила кілька нових концептуальних кузовів для цього автомобіля.
Один з них був автобусом з новим кузовом обтічної і округлої форми.
Стиль решітки радіатора був незвичайним - дизайнери ательє Ludewig відхилилися від традиційної форми Opel, яка зазвичай використовується на вантажівках і інших автобусах, і створили нову округлу форму передньої частини кузова. Капот двигуна досить елегантно поєднувався з закругленими крилами над передніми колесами. У задній частині корпусу був аеродинамічний гребінь, що нагадує плавник величезної риби.
Салон також відрізнявся від попередньої компоновки сидінь студії - в першому салоні пасажирські крісла розташовувалися під кутом 45 градусів до вікон для кращого огляду; а пасажири другого салону сиділи на диванних кріслах, на зразок тих, що стоять в прийомних закладах.
Цей автобус проводився ательє Ludewig в одиничних екземплярах, тому що серійне виробництво було досить дороге навіть на ті часи. Однак після початку Другої світової війни принаймні одна з цих машин була мобілізована в ряди Вермахту, перефарбована в військовий колір «панцерграу» і брала участь в бойових діях перших років конфлікту в якості офіцерів. транспорт.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Roden |
Країна виробник | Україна |
Масштаб моделі | 1:72 |
Матеріал виготовлення | Пластик |
Стан | Новий |
Упаковка | Картонна коробка |
Користувальницькі характеристики | |
Тип | пластикова модель |
- Ціна: 408 ₴