DO-217 M-1. Збірна модель літака в масштабі 1/72. ITALERI 1286
Набір пластикових деталей для збирання моделі німецького універсального літака періоду Другої світової війни в масштабі 1/72.
Довжина моделі — 234 мм.
Dornier Do 217 був одним із найефективніших літаків Люфтваффе, який виконав найрізноманітніші ролі, від бомбувальника до розвідника до важкого нічного винищувача. Цей здвоєний двигун із екіпажем із 4 осіб з'явився як прототип у 1938 році та побачив би безліч варіантів, що народилися до кінця війни. Його дизайн пішов слідом за іншими бомбувальниками Дорньє. Естетично витончений і з «брутальним» зовнішнім виглядом, це була збільшена версія Dornier Do 215, і спочатку вона рухалася тими ж двигунами. Наприкінці 1942 року з'явилися два нових варіанти, K і M. Вони мали заокруглений ніс і були більш аеродинамічними, що дало змогу «217» бути швидшими, ніж 50 км/год попередньої версії E, з бомбовим навантаженням понад 4000 кг. , Dornier Do 217 M зробив свій перший політ 16 липня 1942 року, перемкнувшись на потужніші рядні двигуни Daimler Benz DB603 з рідинним охолодженням. Ці двигуни дали найкращу продуктивність на висоті, ніж BMW 801 у використанні. Dornier 217, переважно в версіях K і M, працював з KG2, KG40 і KG66. Під час операції SteinLock "217" полетів із вантажем фрагментів AB1000 і AB500, заповнених запальними суббоєприпасами. Єдиною здатністю, з якою C 217 використовувався впродовж усього терміну експлуатації, була нічна розвідка. У будь-якому разі, Do 217 був хітом. Це було швидко, надійно й універсально. Літати було нелегко (він був важким і небезпечним швидким на етапі посадки), але його високе навантаження на крило була перевагою для стійкості під час польотів у несприятливих погодних умовах.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Italeri |
Країна виробник | Італія |
Вікова група | Від 10 років |
Масштаб моделі | 1:72 |
Матеріал виготовлення | Пластик |
Стан | Новий |
Упаковка | Картонна коробка |
- Ціна: 713 ₴