Збірна модель німецького автомобіля OPEL BLITZ (DAIMLER BUILT, L701 EINHEITSFAHRERHAUS). 1/72 RODEN 719
Довжина моделі: 84 мм
До комплекту набору входить:
3 рамки з деталями
декаль (наклейка)
схема для фарбування моделі
докладна інструкція російською та англійською мовами
У 1943 році, коли позиції Німеччини у війні проти СРСР були досить врівноваженими, а можливість ураження навіть не розглядалася, керівництво Німеччини приділяло велику увагу можливості прийняття виробництва військової техніки та уніфікації. величезного різноманіття різновидів продукції, оскільки промисловий потенціал Німеччини був неабияк подораний через безперервні бомби потужних промислових центрів країни. Повітряні нальоти союзників на німецькі міста не припинялися ні на один день, і, хоча вони не сильно пошкодили загальної продуктивності, ситуація поступово стала наближати до критичної. Постійне скорочення засобів виробництва важкої та складної техніки забрало спрощення багатьох конструкцій обладнання, терміново необхідного військовим. Не уникнула цієї долі й компанія Opel, яка була однією з постачальників вантажівок для Вермахту: більшість заводів були пошкоджені бомбівами, і відновлення виробництва могло бути здійснене тільки в разі спрощення конструкції машини. Спочатку переділки торкнулися тільки задньої стінки кабіни, замінивши її металевою на дерев'яну. Деякий час згодом виробництво вантажівок із колісною базою 3600 мм було передане ліцензійною угодою компанії Daimler Benz, і Opel отримав одночасну компенсацію, тоді як компанія мала надати додаткові ресурси для всіх ліцензованих вантажівок. Компанія Daimler Benz вже розробила єдину уніфіковану дерев'яну кабіну. (Einheitsfahreshaus) для власних вантажівок, а після його встановлення на шасі Opel стало зрозуміло, що жодних серйозних змін у конструкції не потрібно. , який був одним із постачальників вантажівок для Вермахту, теж не міг уникнути цієї участі. Більшість заводів були пошкоджені бомбардами, і відновлення виробництва могло бути здійснене тільки в разі спрощення конструкції машини. Спочатку переділки торкнулися тільки задньої стінки кабіни, замінивши її металевою на дерев'яну. Деякий час згодом виробництво вантажівок із колісною базою 3600 мм було передане ліцензійною угодою компанії Daimler Benz, і Opel отримав одночасну компенсацію, тоді як компанія мала надати додаткові ресурси для всіх ліцензованих вантажівок. Компанія Daimler Benz вже розробила єдину уніфіковану дерев'яну кабіну. (Einheitsfahreshaus) для власних вантажівок, а після його встановлення на шасі Opel стало зрозуміло, що жодних серйозних змін у конструкції не потрібно. , який був одним із постачальників вантажівок для Вермахту, теж не міг уникнути цієї участі. Більшість заводів були пошкоджені бомбардами, і відновлення виробництва могло бути здійснене тільки в разі спрощення конструкції машини. Спочатку переділки торкнулися тільки задньої стінки кабіни, замінивши її металевою на дерев'яну. Деякий час згодом виробництво вантажівок із колісною базою 3600 мм було передане ліцензійною угодою компанії Daimler Benz, і Opel отримав одночасну компенсацію, тоді як компанія мала надати додаткові ресурси для всіх ліцензованих вантажівок. Компанія Daimler Benz вже розробила єдину уніфіковану дерев'яну кабіну. (Einheitsfahreshaus) для власних вантажівок, а після його встановлення на шасі Opel стало зрозуміло, що жодних серйозних змін у конструкції не потрібно. Більшість заводів було пошкоджено внаслідокмальовок, і відновлення виробництва могло бути здійснене тільки в разі спрощення конструкції машини. Спочатку переділки торкнулися тільки задньої стінки кабіни, замінивши її металевою на дерев'яну. Деякий час згодом виробництво вантажівок із колісною базою 3600 мм було передане ліцензійною угодою компанії Daimler Benz, і Opel отримав одночасну компенсацію, тоді як компанія мала надати додаткові ресурси для всіх ліцензованих вантажівок. Компанія Daimler Benz вже розробила єдину уніфіковану дерев'яну кабіну. (Einheitsfahreshaus) для власних вантажівок, а після його встановлення на шасі Opel стало зрозуміло, що жодних серйозних змін у конструкції не потрібно. Більшість заводів було пошкоджено внаслідокмальовок, і відновлення виробництва могло бути здійснене тільки в разі спрощення конструкції машини. Спочатку переділки торкнулися тільки задньої стінки кабіни, замінивши її металевою на дерев'яну. Деякий час згодом виробництво вантажівок із колісною базою 3600 мм було передане ліцензійною угодою компанії Daimler Benz, і Opel отримав одночасну компенсацію, тоді як компанія мала надати додаткові ресурси для всіх ліцензованих вантажівок. Компанія Daimler Benz вже розробила єдину уніфіковану дерев'яну кабіну. (Einheitsfahreshaus) для власних вантажівок, а після його встановлення на шасі Opel стало зрозуміло, що жодних серйозних змін у конструкції не потрібно. Спочатку переділки торкнулися тільки задньої стінки кабіни, замінивши її металевою на дерев'яну. Деякий час згодом виробництво вантажівок із колісною базою 3600 мм було передане ліцензійною угодою компанії Daimler Benz, й Opel отримав одночасну компенсацію, тоді як компанія була вимушена надати додаткові ресурси для всіх ліцензованих вантажівок. (Einheitsfahreshaus) для власних вантажівок, а після його встановлення на шасі Opel стало зрозуміло, що жодних серйозних змін у конструкції не потрібно. Спочатку переділки торкнулися тільки задньої стінки кабіни, замінивши її металевою на дерев'яну. Деякий час згодом виробництво вантажівок із колісною базою 3600 мм було передане ліцензійною угодою компанії Daimler Benz, і Opel отримав одночасну компенсацію, тоді як компанія мала надати додаткові ресурси для всіх ліцензованих вантажівок. Компанія Daimler Benz вже розробила єдину уніфіковану дерев'яну кабіну. (Einheitsfahreshaus) для власних вантажівок, а після його встановлення на шасі Opel стало зрозуміло, що жодних серйозних змін у конструкції не потрібно.
У 1944 році планувалося випустити понад 3000 вантажівок L701 (так названа ця ерзац-версія). Але постійні бомби союзників із повітря привели до того, що фактичне виробництво цих машин у 944 році виробляло невелику частину від цього, і їм вдалося побудувати ще 750 у 1945 році. Однак навіть із цієї кількості тільки певна кількість досягла фронту. ситуація з гумою в Німеччині в останні кілька місяців війни була надкритичною, і велика кількість автомобілів залишалося простати на заводах; повністю підготовлений, але без коліс. Невелику кількість вантажівок, поставлених у армію, використовувалося переважно на Західному фронті.
Кінець війни не став кінцем історії цієї машини. Післявоєнна Німеччина була спустошенням бомбами й артобстрілами, вона перебувала в стані повної розрухи та потребує відновлення. Відновити виробництво L701 було нескладно, і майже 10 000 таких машин було побудовано до 1948 року, коли вони були замінені на конвеєр сучаснішими вантажівками з дизельними двигунами. Так дійшла до кінця історія одного з найвідоміших автомобілів Другої світової війни — тритонного Opel Blitz.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Roden |
Країна виробник | Україна |
Масштаб моделі | 1:72 |
Матеріал виготовлення | Пластик |
Стан | Новий |
Упаковка | Картонна коробка |
Користувальницькі характеристики | |
Тип | пластикова модель |
- Ціна: 304 ₴