Автобус Opel Blitzbus Strasenzepp Essen. Збірна модель в масштабі 1/72. RODEN 725
Автобус Opel Blitzbus Strasenzepp Essen. Збірна модель в масштабі 1/72. RODEN 725
Довжина моделі - 116 мм.
У комплект набору входить:
7 рамок з деталями
декаль (наклейка)
схема для фарбування моделі
докладна інструкція на російській і англійській мовах
На початку 30-х років Німеччина поступово відновлювалася після тривалої економічної депресії, спричиненої наслідками Першої світової війни та бурхливими політичними подіями двадцятих років. Підйом Адольфа Гітлера, який поставив перед собою мету відновити політичну роль і значення Німеччини, яку вона мала до Великої війни, став стимулом для швидкого зростання в різних галузях промисловості, включаючи автомобільну промисловість. Однак Німеччина, хоча батьківщина автомобіля як такого, дозволила іншим країнам взяти на себе керівництво автомобільною промисловістю протягом перших років 20 століття; насамперед Франція та Англія, і ці країни стали модниками розвитку автомобілів.
У середині тридцятих років відомий дизайнер Фердинанд Порше запропонував Гітлеру концепцію "народного автомобіля". Він розробив невеликий автомобіль, який потім став однією з класик автомобільної промисловості, VW Beetle. Елегантні обриси цього автомобіля надихнули справжній бум серед німецьких автодизайнерів. Автомобілі попередніх років мали кузов чітких і окремих форм, серед яких виділялися капот, задній кузов, багажник і т. Д. Тепер перевага віддавалася конструкції передових аеродинамічних форм, і незабаром ці нові особливості отримали широке поширення не тільки на автомобілях, а також на вантажних автомобілях, автобусах і навіть пасажирських поїздах.
Невеликий цех кузовів вантажних автомобілів братів Людевіг у німецькому місті Ессен вже кілька років встановлює кузови власної конструкції на шасі вантажних автомобілів провідних німецьких виробників двигунів. У 1930-х рр. Фірма "Людевіг" особливо тісно співпрацювала з бізнес-концерном Opel. Після появи тритонної вантажівки Opel Blitz майстерня братів Людевіг розробила кілька нових концептуальних кузовів для цього автомобіля. Одним з них був автобус неймовірно стильного зовнішнього вигляду із заокругленим капотом, обтічною формою кузова та обробкою двома аеродинамічними плавниками позаду. Назва цього автомобіля “
Strassenzepp ”мала на меті вигадати ідею„ цепеліну для автобанів ”.
Цей незвичайний автобус мав не лише футуристичний екстер’єр. Пасажири знаходилися всередині на розкішних кріслах округлої форми, які розташовувались під кутом 45 градусів до вікон. Вважалося, що автобуси цього типу здійснюватимуть екскурсійні поїздки, а пасажири матимуть чудовий вид з автобуса через великі панорамні бокові та верхні вікна.
У середині 1930-х років цех кузовів вантажних автомобілів братів Людевіг сконструював невелику виробничу партію цих автомобілів. Навіть на той час їх виробництво було дорогим, і тому майстерня не отримувала для них великих замовлень. Ці машини широко використовувались для пропаганди автомобільних перегонів на новозбудованих автобанах, а деякі з них використовувались для перевезення численних іноземних гостей Німеччини під час Олімпіади 1936 року в Берліні. Деякі були доставлені в ODI, транспортну фірму, для міжміських поїздок.
Окрім цивільної служби, автобуси цього типу брали на себе військові цілі. Німецькі ВПС найняли їх для перевезення екіпажів. Однак такі випадки були єдиними, і їх основною метою було посилення пропаганди Люфтваффе.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Roden |
Країна виробник | Україна |
Масштаб моделі | 1:72 |
Матеріал виготовлення | Пластик |
Стан | Новий |
Упаковка | Картонна коробка |
Користувальницькі характеристики | |
Тип | пластикова модель |
- Ціна: 324 ₴