Збірна модель автобуса Opel Blitz Omnibus W39. 1/72 RODEN 720
Купити збірна модель автобуса Opel Blitz Omnibus W39 RODEN 720
Довжина моделі, мм: 116
До комплекту набору входить:
- 5 рамок із деталями
- декаль (наклейка)
- фототравлення
- схема для фарбування моделі
- докладна інструкція російською та англійською мовами
Клей, фарби до комплекту не входять, необхідно купувати окремо!
1939 року Німеччина стрімко готується до глобальних бойових дій. У планах німецького командування передбачалося миттєве захоплення досить великих територій інших країн, тому особлива увага приділялася питанні про максимально можливу моторизації піхотних частин. Крім великої кількості різних типів вантажівок, які вже були на озброєнні Вермахта, на озброєння стали брати та штабні автобуси, основним завданням яких було перевезення офіцерів під час наступальних дій армії з ймовірною перспективою мінімального опору з боку супротивника. противна сторона в конфлікті.
Практика виготовлення автобусів на шасі вантажного автомобіля здійснювалася давно, і тому найпоширеніші типи автобусів, що постукали в німецький інвентар, ґрунтувалися на найпоширеніших вантажівках. Однією з найпопулярніших вантажівок тоді був добре відомий Opel Blitz, і на її шасі був спроєктований стандартний армійський автобус (у той час більш поширеним терміном для нього був «омнібус»).
Фірма Ludewig, що займала проектування автобуса, перебувала в Ессені та мала великий досвід у виробництві цивільних багатоступеневих автомобілів. Штатна шасі тритонної вантажівки була трохи подовжена (до 4450 мм), а конструкція рами посилена. Оригінальний суцільнометалевий кузов нового автобуса мав досить елегантні обриси, і тільки передня частина, де був захований двигун, і класичний радіатор із характерним логотипом відразу нагадати одного з його попередників, знаменитого «Бліц». Усередині салону було кілька рядів сидінь, які за потреби можна було легко демонтувати (перевезення сипких вантажів, медичного обладнання тощо).
Серійне виробництво автобуса, що офіційно дістав позначення Opel 3.6-47 type W39, почалося в другій половині 1939 року, майже одночасно з вторгненням Німеччини в Польщу та початком Другої світової війни. Спочатку кількість автомобілів, що випускаються на місяць, була дуже невеликою, але вже 1940 року з конвеєра в Ессені сходила приблизно сотні одиниць на місяць. Серійне виробництво тривало до середини 1943 року, коли положення Німеччини на фронті погіршилося, основні промислові матеріали були в дефіциті, і внаслідок цього Любелігу довелося серйозно спростити конструкцію автобуса. За цей період було зроблено всього 2880 одиниць ранньої версії, які були відправлені як на Східний фронт у Росії, так і в Африканський корпус генерала Ромеля в Північній Африці.
На додаток до своєї основної мети — перевезення офіцерів Вермахта — автобуси мали виконувати різні інші функції, як-от функції мобільного штаба, телефонної станції та радіостанції, мобільної пекарні та пральної тощо. Особливо варто зазначити їх роль у транспортуванні.
поранених із поля бою до шпаків — ряди сидінь прибрали, а на їхньому місці кілька нош із пораненими можна було легко пронести через задні двері, які відчинялися всередину, залишаючи місце для встановлення медичного обладнання.
Автобуси Opel Blitz 3.6-47 використовувалися в армії до самого кінця війни, але відразу після цього швидко зникли, поступившись місцем сучаснішим розробленням концерну Opel у перші післявоєнні роки.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Roden |
Країна виробник | Україна |
Масштаб моделі | 1:72 |
Матеріал виготовлення | Пластик |
Стан | Новий |
Упаковка | Картонна коробка |
Користувальницькі характеристики | |
Тип | пластикова модель |
- Ціна: 321 ₴