OPEL 3.6-47 BLITZ OMNIBUS STABSWAGEN. 1/72 RODEN 723
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.OPEL 3.6-47 BLITZ OMNIBUS STABSWAGEN. 1/72 RODEN 723
Довжина моделі - 116 мм
У комплект набору входить:
4 рамки з деталями
декаль (наклейка)
фототравлення
схема для фарбування моделі
докладна інструкція на російській і англійській мовах
У 1939 році Німеччина стрімко готувалася до глобальних бойових дій. У планах німецького командування передбачався миттєвий захоплення досить великих територій інших країн, тому особлива увага приділялася питанню про максимально можливої моторизації піхотних частин. Крім великої кількості різних типів вантажівок, які вже перебували на озброєнні Вермахту, на озброєння стали брати і штабні автобуси, основним завданням яких було перевезення офіцерів під час наступальних дій армії з імовірною перспективою мінімального опору з боку противника. противна сторона в конфлікті.
Практика виготовлення автобусів на шасі вантажного автомобіля існувала давно, і тому найбільш поширені типи автобусів, які надходили в німецький інвентар, грунтувалися на найбільш поширених вантажівках. Одним з найпопулярніших вантажівок в той час був добре відомий Opel Blitz, і на його шасі був спроектований стандартний армійський автобус (в той час більш поширеним терміном для нього був «омнібус»).
Фірма Ludewig, що займалася проектуванням автобуса, перебувала в Ессені і мала великий досвід у виробництві цивільних багатоступеневих автомобілів. Штатний шасі тритонного вантажівки було трохи видовжене (до 4450 мм), а конструкція рами посилена. Оригінальний суцільнометалевий кузов нового автобуса мав досить елегантні обриси, і тільки передня частина, де був захований двигун, і класичний радіатор з характерним логотипом відразу нагадали одного з його попередників, знаменитого «Бліц». Усередині салону було кілька рядів сидінь, які при необхідності можна було легко демонтувати (перевезення сипучих вантажів, медичного обладнання та т. Д.).
Серійне виробництво автобуса, офіційно отримав позначення Opel 3.6-47 type W39, почалося в другій половині 1939 року, майже одночасно з вторгненням Німеччини в Польщу і початком Другої світової війни. Спочатку кількість автомобілів, що випускалися в місяць, було дуже невеликим, але вже в 1940 році з конвеєра в Ессені сходило близько сотні одиниць в місяць. Серійне виробництво тривало до середини 1943 року, коли становище Німеччини на фронті погіршився, основні промислові матеріали були в дефіциті, і в результаті Людевігу довелося серйозно спростити конструкцію автобуса. За цей період було вироблено всього 2880 одиниць ранньої версії, які були відправлені як на Східний фронт в Росії, так і в Африканський корпус генерала Роммеля в Північній Африці.
Невелика кількість автобусів раннього виробництва було переобладнано в мобільні штабні машини. Для цього були зняті майже всі пасажирські сидіння і пристосоване кілька столів для зустрічей в польових умовах.
Крім того, службові автомобілі були оснащені різним спеціальним обладнанням, таким як телеграфні апарати, радіоприймачі, шифрувальні машини Enigma і т. Д. На даху автобуса була встановлена багажна полиця підвищеної місткості в зв'язку з необхідністю перевезення великої кількості персоналу. Предмети. Автобуси, відправлені в Африканський корпус Роммеля, додатково мали додаткові металеві щити на бокових вікнах, щоб захистити салон від яскравого сонячного світла в жарких умовах пустелі.
Штабні машини використовувалися на всіх театрах військових дій і зіграли повноцінну і певну роль в активних боях, особливо в перші роки Другої світової війни.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Roden |
Країна виробник | Україна |
Масштаб моделі | 1:72 |
Матеріал виготовлення | Пластик |
Стан | Новий |
Упаковка | Картонна коробка |
Користувальницькі характеристики | |
Тип | пластикова модель |
- Ціна: 408 ₴