"Звено-1А" ТБ-1 и И-5. Збірна модель літака-носія в масштабі 1/72. AMODEL 72290
"Звено-1А" ТБ-1 и И-5. Збірна модель літака-носія в масштабі 1/72. AMODEL 72290
Набір пластикових деталей AMODEL 72290 Zveno 1A (TB-1&I-5) для складання моделі радянського складного пікувального бомбоваря часів Другої світової війни в масштабі 1/72.
Довжина: моделі — 250 мм
У комплект входить:
- 320 пластикових деталей
- декаль (наклейка)
- фототравлення
- рамка виготовлена з прозорого пластику (ліхтар кабіни)
- схема для фарбування моделі
- докладна інструкція англійською та російською мовами
Клей, фарба до комплекту не входять
Туполіїв ТБ-1 був важким радянським металевим бомбоварцем із низькорозполішеним крилом. Привод забезпечували два двигуна Napier Lion або BMW VI або M-17 потужністю від 480 до 680 л.с. кожен . Політ досвідченого зразка відбувся 1925 року, а в 1929-1932 роках вело серійне виробництво, унаслідок якого було створено 216 літаків цього типу. Озброєння — 6 7,62-мм кулеметів DA та завантаження до 1000 кг бомб.
Туполіїв ТБ-1 був створений у відповідь на потребу радянської військової авіації в 1923 і 1924 роках у важкому стратегічному американськнику. Хоча сам корпус і загальна конструкція були розроблені порівняно швидко, вибір відповідних силових установок зайняв багато часу. Остаточно схвалили двигуни BMW VI, які в СРСР були ліцензовані під назвою М-17. Під час серійного виробництва була створена одна дуже важлива модифікація літака, що отримала позначення ТБ-1П (перхвилинно ТБ-1а), яка мала поплавцеве шасі та була морським папером-торпедоносець. ТБ-1 був першим у світі суцільнометалевим двомоторним бомбоварем. Також в авіації СРСР цеантало суттєві зміни — від моменту його появи зародилася радянська стратегічна авіація. Однак машину швидко замінив новий бомбувальник — ТБ-3. Процес виведення ТБ-1 з лінії почався на рубежі 1932/1933 року. Ці машини були передані цивільної авіації, де слугували транспортними машинами до 1947 року.
Полікарпов І-5 — радянський змішаний винищувач-біплан із нерухомим шасі та класичним оперенням. Політ досвідченого зразка відбувся 1930 року, а в 1931-1934 роках вело серійне виробництво, у процесі якого було випущено майже 800 літаків цього типу. 1933-1936 року І-5 був основним винищувачем Червоної Армії. Серійні літаки обладнувалися двигуном Szwecow M-22 потужністю 480 л. с. Ці літаки використовувалися в проєкті «Звено», де встановлювалися на важких бомбувальниках ТБ-1 і ТБ-3, а в польоті І-5 «злітали» з повітря для захисту бомбувальників. Один бомбівельник ТБ-3 міг нести до трьох машин І-5 (2 на крилах і 1 на фюзеляжі) і «скидати» їх у польоті. Хоча літак був знятий із озброєння 1939 року через величезні втрати на початку війни з Третім рейхом, він був знову введений в експлуатацію. Під час німецького вторгнення до Росії І-5 використовувався в наземних рейдах у Криму та в нічних рейдах битви за Москву. Крім мисливської версії (І-5) є ще навчально-тренувальна версія (І-5УТИ). Технічні характеристики: довжина: 6,78 м, розмах крила: 10,24 м, максимальна швидкість: 278 км/год, практична стеля: 7500 м, максимальна дальність: 660 км, озброєння: фіксоване — 2 кулемети PV-1 калібру 7,62 мм, підвісне — вгору до 20 кг бомб.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Amodel |
Країна виробник | Україна |
Масштаб моделі | 1:72 |
Матеріал виготовлення | Пластик |
Стан | Новий |
Упаковка | Картонна коробка |
Колір | Червоний |
Користувальницькі характеристики | |
Тип | пластикова модель |
- Ціна: 1 354 ₴