Збірна модель англійського міського двоповерхового автобуса LGOC B Type Bus. 1/72 RODEN 739
Набір пластикових деталей 1/72 RODEN LGOC B Type Bus для збирання моделі автобуса в масштабі 1/72.
Довжина моделі — 96 мм.
На початку двадцятого століття, коли З'єднане Королівство було головною золотією світу та йогоширією, Лондон був центром політичного та економічного діяльності в глобальному масштабі через швидкі темпи урбанізації великих міст, проблема перевезення груп людей стала принципово новим засобом пересування, оскільки типові конічні екіпажі (так звані "таксі") вже не могли повною мірою впоратися з цим завданням.
Так з'явився принципово новий різновид транспорту — оменібус або автобус у сучасному розумінні цього слова. Уже в 1910 році була створена лондонська компанія General Omnibus (LGOC), яка незабаром зайняла домінантне положення у сфері перевезень. Уже в 1911 році за його прохання дизайнер Френк Сіерле створив дизайн автомобіля, який на довгі роки став «візитною карткою» міста на Темзі. Це був двоповерховий автобус зі сходами між поверхами, який неабияк зменшив габарити транспортного засобу за можливості перевозити велику групу людей. Новий автобус називався «Тип B» і в наступні роки експлуатувався з великим комерційним успіхом.
Тип B міг перевозити до 34 пасажирів — 16 на першому рівні та ще 18 на другому «поверховому», який не був покритий будь-яким дахом, що, по-видимому, не полегшувало поїздки в погану погоду, але дало змогу добре вигляд із висоти кількох футів від поверхні. У перших автобусах не було навіть фар, що створювало певну небезпеку під час їхньої роботи в темряві, але в 1912 році всі раніше побудовані автобуси, поряд із новими, отримали електричну систему освітлення.
Максимальна швидкість автобуса становила 16 миль на годину, але майже відразу ж лондонська поліція встановила обмеження швидкості 12 миль з міркувань безпеки дорожнього руху в місті. Відразу після появи нового різновиду транспорту була створена велика маршрутна мережа, і в цьому контексті єдиним різновидом транспорту були таксі, які перевозити пасажирів виключно за сучасним принципом перевезення таксі. Зараз пасажирам вдалося дістатися з одного кінця міста в інший за певним маршрутом, заздалегідь знаючи розклад автобусів конкретного маршруту.
У найближчі роки було побудовано приблизно 2500 автобусів B-типу, і їхнє використання стає дедалі більшим.
Перша світова війна, що почалася влітку 1914 року, підштовхнула до пошуку засобів швидкого переміщення великих груп солдатів якомога ближче до точок зіткнення з супротивником. Військове керівництво відразу інтригувало можливістю використання омнібусів, і незабаром перші машини типу B вже були в армії. Загалом з жовтня 1914 року до березня 1915 року було рекомендовано 300 автобусів типу B, які мали замінити вулиці з кругляницею в Лондоні на брудні дороги Франції.
Колишні цивільні водії з Лондона були тепер змушені стати військовими водіями, і автобусні операції, які передбачали швидкий переклад груп солдатів на фронт, були досить небезпечними, з огляду на можливість обстрілювання противником, і, отже, здійснювалося перевезення війська переважно вночі.
Після закінчення Першої світової війни велика кількість омнібусів повернулося у своє рідне місто, і компанія Main Bus викупила їх вдруге в армії, і вони знову стали домінувати на вулицях Лондона як основний засіб масового використання. ,
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Roden |
Країна виробник | Україна |
Вікова група | Від 10 років |
Довжина | 96 мм |
Масштаб моделі | 1:72 |
Матеріал виготовлення | Пластик |
Стан | Новий |
Упаковка | Картонна коробка |
- Ціна: 356 ₴