Збірна модель радянського винищувача Су-1 Сухої (Sukhoi). 1/72 AMODEL 72156
Збірна модель радянського винищувача Су-1 Сухої (Sukhoi). 1/72 AMODEL 72156
У набір збірної моделі входить:
3 литника, 36 пластикових деталей
Декаль на 1 варіант
Докладна інструкція по збірці моделі і її забарвленні
Ліхтар кабіни зроблений з прозорого пластику
Характеристики збірної моделі
Довжина: 118 мм
Розмах: 162 мм
Використовується 6 кольорів для фарбування моделі.
Су-1 (І-135) — радянський експериментальний винищувач часів Великої Вітчизняної війни. Літак проектувався як винищувач підвищеної висотності.
Всього було побудовано 2 примірники літаків: перший досвідчений літак І-135 (з грудня 1940 р. — Су-1) був побудований на Харківському заводі 25 травня 1940 року і залізницею відправлено для проведення заводських льотних випробувань. Другий примірник-135 в незакінченому вигляді в січні 1941 року був направлений на Харківський завод, де споруда літака, що отримав позначення Су-3, була завершена. Випробування літаків не проходив.
Постанова Комітету Оборони, озаглавлене «Про створення нових досвідчених літаків винищувачів в 1939-40 рр.» зобов'язувало Головного конструктора П. О. Сухого і директора заводу Нейштадта спроектувати і побудувати одномісний гарматний винищувач в двох примірниках з термінами пред'явлення на держвипробування в березні і липні 1940 року відповідно. Літак проектувався як винищувач підвищеної висотності. Його не можна було розглядати як висотний, оскільки гермокабина для льотчика не передбачалася.
Згідно з замовленням №330 перший досвідчений літак І-135 (з грудня 1940 р. — Су-1) був побудований на Харківському заводі 25 травня 1940 року і залізницею відправлено для проведення заводських льотних випробувань. 15 червня льотчик А. П. Чернавський здійснив на ньому перший політ. Випробування тривали до 3 серпня, коли А. П. Чернавський помилково посадив І-135 з прибраними шасі, і літак отримав незначні пошкодження. Після завершення ремонту, з середини вересня випробування І-135 продовжив льотчик П. М. Попельнюшенко. Але невдовзі, 2 жовтня в польоті сталося руйнування двигуна. На цей раз політ завершився благополучно — льотчикові вдалося посадити літак. Після заміни двигуна, з 10 листопада, із-за хвороби П. М. Попельнюшенко, виконував польоти В. П. Федоров. Випробування тривали до кінця квітня 1941 року, були визначені основні льотні характеристики літака.
16 квітня 1941 року роботи по літаках Су-1 і Су-3 були припинені «...у зв'язку з виявилася недоцільністю подальших робіт з проектування, будівництва та випробування...». Подальша їх доля маловідома. За деякими відомостями, Су-1 був знищений при бомбардуванні ешелону, наступного р. в Новосибірськ, а Су-3 р. перебував у Новосибірську.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Amodel |
Країна виробник | Україна |
Вікова група | Від 10 років |
Масштаб моделі | 1:72 |
Матеріал виготовлення | Пластик |
Стан | Новий |
Упаковка | Картонна коробка |
- Ціна: 289 ₴